Thursday, 28 January 2016

WEEK 2 (and a half) - completed!

Töölt saabunud peiksi ootas ees selline vaatepilt:


Dramatiseering



Nädal möödus hästi. Välja arvatud see vahepealne meltdown. Ja selles kauneust täis ilmas jalutamas/sörkimas käies huuleohatise 'üles korjamine'. Sux.
Olen enam vähem saanud treeningud paika. Igapäevaselt teen läbi 20-59min muskliehitust, alati erinev piirkond; upper body, back, chest, butt and thighs, arms..
Olen leidnud endale ka (tasuta) mentorid: Kelli ja Daniel. Abielupaar, kes on pühendunud loomaks tervislikku eluviisi kõigile, ilma, et selleks peaks välja käima hunniku 'pappi'. Juhuslikult sattusin ühe nende video peale ja.. I have been in love ever since. Neil on kuidagi selline usaldusväärne aura ja loogiline jutt, faktide ja seletustega. Ekraanil ei tõmble mingi suurte rindadega, valehigiga, üleõlitatud, feik entusiasmiga meigitud mimm, vaid täiesti puhas ja naturaalne naine, kes ei aja raha taga. Mitte et mul teiste vastu midagi oleks, eelistused, lihtsalt.
Kui olete huvitatud, siis:





Söögiga on olnud kõik normide piires. Poes lihtsalt korraks lasen pilgu üle forbidden sectioni, hingan rahulikult sisse ja välja, naeratan endale, ja liigun kätt sirutamata edasi. GOALS. Ja peiks näitas mulle puu- ja juurviljaturukest, kus saab head kraamensit. Ja mett paneme ka lihale maitseks juurde. Wierdstuff.


Hommikusöök


Lõuna- ja õhtusöögi valikud

Tahtsin tegelikult juba eile blogi täiendada, aga kuidagi tuli hoopis mõte katsetada pähklivõi tegemist. Distractions.. Peiks sai ülisoodsalt suure kotitäie kreeka pähkleid. Miskit oli ju tarvis nendega ette võtta ja nutbutteri isu oli suur.





Aga mis päris hästi ei edene, on toiduajad ja -kogused.
Kuna olen suhteliselt kodune (loe: töötu) ja eriti ei liiguta väljaspool korterit oma motivatsioonitutel päevadel, siis 'karistan' end väga tillukeste portsjonitega.
Segane on ka see, millal ma peaksin sööma korralikku toitu. Ma tean, mis see korralik endast ette kujutab ja värki, aga millal see peaks toimuma, tekitab minus ikka veel probleeme.. Enne trenni on natuke paha, sest siis on raskem end liigutada ning intensiivsemat trenni tehes tulevad välja 'krooksud'. Kohe pärast treeningut pole aga isu. Peab tekitama hakkama?
Olgu. Tegelt on asi selles, et ma ei ole endale paika pannud trennimise kellaajad, et siis nende järgi omakorda vaadata üle toidu tarbimise ajad. Kõige kergem oleks vist kohe alguses selle peale tulla, aga elu ei oleks lill, kui kõik asjad nii lihtsalt käiksid.. Homsest hakkan korralikuks! 








Läks juba peaaegu meelest. Käisime laupäeval uisutamas! See oli kuskil täiesti suvalise aasa peal, kus lörtsist allesjäänud vesi oli siledalt ära jäätunud. Nii kaunis.







(Mul on ülimalt hiiglaslik jäätise isu peal.)


1 comment:

  1. muide jaa see treeningvideo - need on minu lemmikud ka (Y)

    ReplyDelete