Saturday, 6 February 2016

Pildimaterjal

Hommikusöögi variandid. 
Viimane pilt: 100% täisterajahust sai + muna, suhkruta (pühapäeval). Hihi, viimasel ajal rohkem pudrule keskendunud ja peekonit nii tihedalt enam ei naudi.




Need viis lõunat olen söönud selle nädala (4th week) jooksul. Baas on neil enam vähem sama: spinat/lambasalat (põldkännak), kurk, tomat, avokaado, keedumuna, kreeka pähkli tükid, chia/linaseemned (kui meelest ei lähe), tuunikala/peekonitükid/kana/tatar, shampinjonid, kollane/punane paprika + külmpressi oliiviõli ja/või pigistan sidrunimahla. Ja veidi soola ka. Täidab kõhu korralikult, ei tekita ülesöömistunnet ja on superkerge, samas kõik makrod sees. Tegin salati kohe pärast trenni valmis ning sõin värskelt. Nomomomomom!





Õhtusöögivärgensid. Kohvi õhtuti ei joo, laheda kummitusekuju pärast lisasin sinna, hihi. Kui õhtusöök väga korduma kipub, siis sellest mitu pilti ei tee. Isetehtud kotletid on nii lemmikud, juurviljad seal kõrval superhead. Et särtsu juurde tuua, segasin järgmisel õhtul juurikad munaseguga üle. Kui kõht väga tühi ei ole, söön munavõiku nutbutteriga + pirniviilud. Või lihtsalt paar õuna.




Ja kindlasti ei tohi unustada ka neid eriti meelitavaid pakendeid. See Galaxy shoks on maaaaaaaailma kõige parem taevamanna, mida olen eales maitsnud!! See seisis ilusti poolteistkuud (ostust), kuniks ma enam ei suutnud talle vastu panna. Jagasin lahkelt pool sellest peiksiga. Pool aastat tagasi ma nii lahkekäeline ei oleks olnud!
Et ma jäätist kuidagi endale ei ole ikka veel lubanud, (loe: peiks hirmutab mind jäätise koostisainetega, kui ma leti poole vaatan, ja tekitab minus hirmsüümekaid), siis liikusin edasi küpsisecravingu juurde. Väike pakk, kahe peale, rohelise teega. YUM 
Krõbedad padjad olid tänaseks (''ma võin süüa miskit mitteniitervislikku päeval'') hommikusöögiks.






Ning veidike trenni ajal, pärast trenni, ja järgmisel hommikul toimuvast:



No comments:

Post a Comment