Friday 8 April 2016

Awkward comeback, kohvijutud, ja palju pilte





Vau. See paus venis küll väga pikaks..
Üritan informatsiooni kokku panna, teha kokkuvõtteid ja rääkida isegi tulevikust. Ei tea, mida mu näpusõrmed kõik võivad siia suures hoos trükkida.

Kaks kuud (peaaegu et 3!) on möödas sellest, kui võtsin vastu väljakutse saada tervislikumaks nii sees- kui välispidiselt. Mul olid päris head vaated ja ootused, mida ma selle perioodi jooksul täita üritasin.
Millega ma siis lõpuks hakkama sain?
Kasvas enesedistsipliin. Muidugi oli murdumispunkte, kuid parem on kodus veidi vinguda, kui palju sa tegelikult seda karamellijäätist tahad, kui minna ekstra poodi selle järele. Vingumine aitab. Ausalt. Samas peab olema ettevaatlik kellele Sa oma jäätisevaba elu halad. See isik peaks aru saama, et asi ei ole tõsine ja et Sul on lihtsalt tarvis end välja elada ja tegelikult Sa pole mingi eluhalaja, vaid kõik nastiness on tarvis süsteemist välja saada. Mu vaene peiks oli minu tugiisikuks. Normaalsetel hetkedel (kui kõik oli lilleline ja cravinguid polnud), seletasin talle, et vahepeal on mul väikesed break down'id ning et ta ei satuks paanikasse kui ma järsku terve maailma küpsiseid ja saiakesi tahan nahka pista, hihi. Ettevaatusabinõud. Saime ilusti hakkama!
Kasvasid juuksed, tugevnesid küüned. Jep. Kõige parem värk sellest väljakutsest on see, et mu juuksed ei kuku enam nii palju välja. Ikka leidub siit ja sealt väikseid juukserulle, kuid enam ei saa neist väga eraldi parukat kokku panna.

Numbrid:
ENNE:                   PÄRAST:
kaal 78kg                 74,6kg             (-3,4)
rind 97                        93                 (-4)
talje 102                      92                 (-10!!) 
puusad 105                102                (-3)
reis 62                         61                 (-1)
käsivars 33                  31                (-2)

Suht impressive, arvestades, et viimased kaks nädalat lihastreeningut ei teinud, jooksmas ei käinud, neljal korral jõin alkoholi (katsetasin erinevaid 'vähemkalorilisi' variante).

Proovisin ka kahte erinevat proteiinikohupiima/jogurtit. Üks oli Soome, teine Eesti firma. Täpselt nime ei mäleta. Ei olnud minu tassike teed. Kuidagi maitsetud ja 'tolmused'.

Uu, ja Kristi. Aitäh soovituse eest kommentaarides! Ma isegi vaatasin detaile kodulehel ja olin valmis trenniriided taas liikuma panna, kuid MÖH. Ei jõudnudki. Ma ei tea, mis juhtus. Võib-olla oli hirm Eesti jõusaalide ees.. Võib-olla EXCUSES. Damnit. Aga sa näed nii kaunis välja!!!


Mis ma nüüd edasi teen?
Mu teekond jätkub. Suvi on ju veel täiesti ees, samamoodi kõhupunu, mis vajab ikka veel likvideerimist. Ja kui ausalt öelda/tõdeda tõsiasja - mulle meeldib trenni teha. Algus on see kõige raskem aste, aga kui oled juba hoo sisse saanud, siis ei saa enam miski Sind ja mind peatada!

Hetkel võtan küll veidi rahulikumalt. Jätkan tervislikku toitumist, alustasin joogaga. Just ostsime reketid ja käime peiksiga õues kuuma (leiget-sooja) t-särgi ilma nautimas.
Et töötust veidi põnevamaks muuta ja sotsmeediast rohkem eemale hoida, hakkasin tegelema heegeldamisprojektidega. Mul on valmis üks valge lühike suvekleidike ning hetkel on protsessis järjekordne kleit, hele türkiis. Pole veel otsustanud, kas tuleb pikem variant või lühike. Pilte veel ei ole.. Tähendab, on küll, aga mitte väga kvaliteetsed. Peab ootama nädalavahetust, mil saab kleidi õues isegi selga panna.
Lisaks õpin vaikselt siinset keelt ka. Tuleb vaba aega kvaliteetselt ära kasutada.

Oh jah! Üks tore juhtum on veel. Nimelt käisin peiksi sõbra pool lihavõtteid pidamas. Seal oli koos üpris suur kamp ja palju tuttavaid, keda ma pole tükk aega näinud. Nemad nägid mind viimati siis, kui kaalusin 95+kg.. Mulle otse midagi ei öeldud transformatsiooni kohta, aga hiljem üks neidis kirjutas mulle ja küsis mult nõu ja abi, kuidas saada tervislikumale rajale! So honoured. Inspireeriv.

Uu, ja siinse Easter traditsiooni kohta: poisid loevad tüdrukutele luuletust ja piserdavad parfüümi tüdrukutele pähe, mille tulemusena neidised annavad härrastele shokolaadimune. Väga bizarre värk.
Kui Davidi vanaisa tuli mulle häid pühi soovima ning parfüümipudelit pea kohal raputas, tuli sealt natuke liiga palju vedelikku, mis mööda mu laupa otse silmaauku voolas. Ütleme nii, et ripsmetušš sai eemaldatud ja silm ära kipitatud. No permanent harm done, ja naljakas oli küll!


Ja pildimaterjali vahepeal toimunust:








Arutleme lepingupunkte ja seame paika edasised tegevuskavad.

Maa tuleb täita õitega, ja lillelillelistega!


Peiks 






Do your squats!












No comments:

Post a Comment