Tuesday, 12 January 2016

Esimene päev möödas! (I'm still breathing)




Kui alustada millegi uue ja tähtsaga oma elus, on esimene päev sellest väga oluline. See näitab ära, kuidas jätkub edasine kulg.
Mulle tundub täna, pärast esimest päeva, et alustasin vale jalaga. Kuigi alles eile oli mul endale hea põhjendus, miks ma nii asju planeerisin.

Okei. Asi kõlab hullemini kui ta tegelikkuses on. Mu eilne kava nägi välja väga lihtne. Panin endale paika punktid, mida ma peaks sellel päeval ära tegema. Üks otsustest oli mitte teha trenni oma esimesel päeval. Kõlab väga shokeerivalt, kuid mu reasoning oli, et ma ei hüppaks pea ees võistlustulle ega krabaks endale liiga palju korraga ühele taldrikule. 
Strateegia on võtta rahulikult ja loomulikult. Easing into it, võib öelda. 

Panin paika söömakordade kella-ajad. 

07.30 Hommikusöök
12.00 Lõunasöök
16.30 Õhtuoode
20.00 Õhtusöök

Kui hästi/halvasti need kellaajad mulle mõjuvad, saame teada paari nädala pärast. Mul on olemas toidukava, mida ma kasutan nõustamiseks ja ideede ammutamiseks. Seal on kirjas, et õhtusöögi peab kindlasti ära sööma, ükskõik, kui hilja peale see jääb. Loomulikult on tähtsaim see, mis seal söögi sees on, et poleks midagi rasket, aga nipid, kuidas hoida kergust, on seal välja toodud. 

Järgmiseks trennigraafik. Esimene kuu, et mitte end rebestada, hakkan tegema trenni neli korda nädalas. Mida, kuidas, kus? - selgub asjade käigus. Kindlasti tuleb sinna cardio, lifiting, ja niisama jalutamine. (Mis on vist iseenesest ka cardio, hihi). 

Miks mulle tundub, et alustasin valesti ja pidanuks juba esimesest päevast trenniga alustama? 
Sest niiii kuramuse raske on lükata ennast täna liikuma. Ma ikka veel kogun hoogu ja vabandusi. Kuid tänane päev ei ole sugugi lõppenud. Ootan pimedust, et oma täispumbatud 'päästerõngas' väikesele jooksutiirule viia. Shy starter I am.



Nagu teada, on toit suurim osa kehamuutmise protsessist. 
Võid ju teha trenni 2-3 tundi päevas, aga mis toimub ülejäänud 21h? 
Läbisin novembris väljakutse (iseendale) elimineerida oma toidu- ja söögikordadest suhkur ja alkohol. See oli väga edukas! Ei teinud ühtegi pattu selle aja jooksul (endalegi üllatuseks) ning tulemused olid jalustrabavad: -7kg, juuksed ei langenud enam hunnikutes välja, energiat hommikul kell 5.40 ärgata jagus küllaga. Kui keegi on huvitatud detailidest ning kuidas täpselt see mõjus, siis challenge'i kulgu saab näha mu instagrami kontolt: https://www.instagram.com/dailymisskriss/ (Ja kui ei soovi follow nuppu vajutada, otsi hashtagi nosugarnoalcohol
Nüüd see väljakutse jätkub. Kuid seekord 60 päeva! Reeglid on lihtsad: EI alkoholile ning lisatud suhkrule. Basicly, kuna suhkur on igas kuramuse asjas (nagu õppisin the hard way), võin süüa ainult värsket kraami. Luban endale piimanatukest kohvi sisse ning törts kreeka jogurtit toorsalatisse (et ekstrasüütule oliiviõlile puhkust vahel anda). Paki riivitud juustuga käin ettevaatlikult läbi ning uut ei osta ning Eestist kaasatoodud leib tuleb samuti ära nautida.

Astugem esimese päeva detailidesse:
Mis oli esimese päeva menüüks?
H: Omlett seente ja porrulauguga. Kõrvale must leib tomatiga. Sool+pipar
L: Sinepimarinaadis kanatükid juurviljadega (kõik paprikavärvid, baklažaan, sibul, porgand, petersell)
O: Banaan
Õ: Sama, mis lõuna, korraga tehtud portsjon oli jaotatud kaheks toidukorraks, I didn't mind. 
Vahepaladeks õun ning 3liitrit vett.




Ei ühtegi pattu. (Välja arvatud siis lack of training). 

Algas hästi, kui nüüd järele mõelda. I have a good feeling about this! 

Olkser! Eemaldun interneedusest ja hakkan liigutama! 



1 comment: