Saturday, 13 February 2016

Kuu täheldused

..ehk ESIMENE NELI NÄDALAT (pluss teise kuu esimene nädal) ON TEHTUD!

Eelmine laupäev-pühapäev oli küllaltki aktiivne. 
Võtsime auto ja sõitsime teise linna (umbes 60km) sushit sööma (http://www.wasabi.hu/szolgaltatas/etlap/debrecen). Oli juba ammu plaanis seda teha, kuid alati tuli miskit vahele ning sushilubadus kandus järgmisele ajale. Seekord jõudis aeg lõpuks kätte. Kaua oodatud kaunikene, tasus oodata! Restos ei hakanud pilte tegema, aga kui kellelegi miskit need nimed ütlevad, siis tellisime kahepeale Mozaik'i (tuna, salmon, avocado, rice), Philadelphia New Style'i (smoked salmon, cucumber, avocado, salmon, japanese cream cheese) ja Akasaka (avocado cream, crispy bacon, cream cheese, cucumber, teriyaki sauce, mayonnaise, sesame seeds). OH LORD, it was heavenly!
Pärast arvet suundusime tagasi 'kodulinna', et lõõgastuda väikeses hotelli all olevas sauna/basseinikeskuses (http://www.lugashotel.com/hu/wellness#t). Lamasklesime seal oma kolm tundi. Tegime veetrikke, jooksime kuumast leiliruumist jääkülma vette, kõrbesime tulikuumas mullivannis. Oli hea. Ja vajalik! Premeering heade tulemuste eest trennis.




Pühapäeval käisime samuti väikesel väljasõidul. Ma ei oskagi kuidagi seda kohta kirjeldada, mis näitaks selle imelisust, seega lisan lihtsalt pildi(d):









Aga räägime nüüd saavutustest ja teadmistest, mis selle kuu ajaga omandasin.
Panen punktidena kirja, on lihtsam järge pidada ning ülemäära gibberish jääb ära, hihi.

  • Trenniga tuleks alustada 3h pärast söömist (ehk 5h pärast söömist võib trenni alustades pea ringi käima hakata ja 2h pärast söömist võib trenni alustades söök tagasi välja tulla)
  • Kontsakingadega/platvormidega on palju kergem kõndida, kui ei pea enam lisakilosid ka 'üleval pidama
  • Väsimustunne ei ole enam lähedane sõber
  • Kohvivajadus taandub vaid ühe tassini hommikul
  • Shokolaad ei tundu enam nii imeline
  • Kuu aega jäätiseta on võimalik ellu jääda
  • Makronutriendid (carbs, protein, fat) on tähtsad
  • Kohe pärast jõutrenni tuleks teha endale makrorikas eine
  • Pärast jõutrenni põletab keha lisaks kaloreid, ilma, et midagi teeksid (afterburn effect)
  • Harjutusi tehes on supertähtis mitte unustada HINGAMIST
  • Piisab ühetunnisest trennist päevas (+ warm up & cooldown)
  • Lubadus sel aastal rohkem kleite kanda võib isegi õnnestuda
  • Kui hantleid ei ole, saab ka (täidetud) veepudeleid kokku teipida
  • Proteiinipulbrid ei ole tingimata vajalikud
  • Mida naturaalsem kaalulanguse protsess, seda püsivam on tulemus
  • Harjutusi teha pigem kontollitult ja aeglaselt kui vales asendis ja võimalikult kiiresti
  • Peekon on uus shokolaad
  • -23cm üle keha kokku tõmbunud
  • Kaalunumber ei ole kõige tähtsam


Jooksev nädal on olnud suht sarnane eelmisele. Trenn on olnud sama (jalad, käed, kõhulihased, käed, jalad + HIIT kardio). Ainult raskused on suurenenud. 
Täna võtsin peiksi kampa, tegime tund aega mõnusat intervallitreeningut (loe: kriss tõmbles ja peiks hoidis kaamerat). Ja et päevale imeline punkt panna, lisan siia selle väikese tiigijärvekese juures tehtud trikke, mis suures vihmas filmitud sai. 

I hope you like it!




No comments:

Post a Comment